Thursday, March 19, 2009

Eksplorasi Universiti 2009





Oleh:Mohamad Firdhaus bin Rusli a.k.a jeewagundahbeeta/Timbalan Pengerusi JKM/Pengarah e.u

Alhamdulillah,berjaya juga aku menyiapkan program eksplorasi universiti 2009 pada 06 februari-8 februari di bawah jkm ktr 2009.Actually memang banyak jugala rintangan yang dihadapi.macam2 woo..dengan masalah tarikh,bas,makanan..tapi kats orang..dengan berkat kesabaran..dapat juga program ni berjalan lanjar..thanks for you all...mana yang tolong2 tue..macih2 banyak2.AJK??respek sama korang kerana komitmen yang tinggi untuk program ini(walaupun ada sesetengah dua yang keje sikit)

kalo korang nak tau.eksplorasi universiti 2009 ni sebenarnya progrma adik angkat.sajer jer nak gempak2 tukar nama laen.he3.stat malam sabtu bebudak tman air biru datang nthen balik ahad petang. petang tu dr ariffin yang rasmikan..erm..lupa lak ada juga jemput ibu bapa dari taman Air Biru..memang agak meriah n rmai r petang 2..hu3..terharu aku..Bese lah.pengarah..xkan xnak programnya xberjaya... bendahari aku

respon yang aku terima dari ibu bapa dan para pelajar amat baik..ibu bapa amat puas hati setelah sehari melawat utm(walaupun penat n dahaga serta letih berjalan kerana memakai kasut tumit tinggi). pada bebudak ni plak.diorang memang amat bangga menjejakkan kai d utm..apatah lagi bermalam di kolej tun razak.dah jadi macam pelajar u diorang kata..ha3...n mereka mahukan lagi program sebegini.bagus2.

tapi ada juga perkara yang xberapa puas hati..pasal makanan..bayar2 mahal2..tapi makan bukan yang standard..xpatut2....dha janji kena la tunaikan..takpe..ini kita semua boleh jadikan pengajaran untuk progam masa akan datang.....

sekian saja rasenye aku nak cakap pasal eksplorasi ni.ader sedikit gambar untuk tatapan kalian..maaf..gambar xbanyak.cameraman g melancong ker singapore mase program 2..untuk program yang akan mendatang seperti jalinan n senam robik serta MATR..pengarah yang akan post pulak...cayok2..caucincau..

No comments:

Post a Comment